2012. november 16., péntek

Resident Evil 5

Már megszoktuk, hogy a Kaptár részek nem operálnak mélyreszántó, és elgondolkodtató történetekkel de ez az ötödik rész viszont kicsit túltett az összes részen ami a sztorit illeti ugyanis kis túlzással azt is mondhatnám, hogy nincs sztorija. Leginkább egy játékadaptációhoz tudnám hasonlítani a Kaptár 5-öt.
 -de tényleg nézzük meg a cselekményeket kicsit jobban. Van ez a szimulációs izé a filmben vagy mi a tököm, azokban különböző pályák vannak amiken keresztül kell menni  -tök olyan mint egy akció videójáték.
 -sokszor tényleg úgy éreztem magam mintha egy játékban lennék már a billentyűket is nyomkodni akartam. Az ötödik részben csakúgy mint ez eddigi részekben magasról szarnak a fizikára, és hihetetlenebbnél hihetetlenebb akciójelenetekkel bombáznak minket.
 A film 80%-ban megint csak Milla Jovovich-ot láthatjuk ahogy szigorú tekintettel, és feszes bőrszerkójában szétlövi az össze útjába kerülő ellenséget. Miért is építettek volna másra a készítők hisz a többi részt is Milla Jovovich vitte a hátán: nélküle ez a film olyan lenne mint a Csupasz pisztoly Leslie Nielsen nélkül.
 Megmondom őszintén, hogy nekem ez a stílus már nem igazán jön be. -6-7 éve még eltudott kápráztatni az e fajta látvány orgia de ma már lehet, hogy túl koros vagyok én ehhez.
 Szóval akit érdekel a film az ne számítson nagy sztorira, az egész film a látványra, és Milla Jovovich-ra van építve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése